Przejdź do głównej zawartości

Łatwo się męczę.

 

…Wiesz- poczułam się ograniczona. Ograniczona planem i jego realizacją. –Zaplanowałam ,że dam ci coś co chciałam sama dostać. –Zaplanowałam ,że dostaniesz moja pamięć, moją uwagę, mój czas, moje zaangażowanie, codziennie , jeśli nie stanie się nic co będzie w tym przeszkodą nie do pokonania.-Zaplanowałam bo uznałam ,że nie można dawać kieliszka napełnionego w jednej trzeciej bo ktoś, ja z pewnością, uznałabym to za sknerstwo, nieuczciwość, manipulowanie.- Zaplanowałam dotrzymam. –Wiesz, rzecz w tym bym nie straciła pierwszego zauroczenia, pierwszej świeżości , namiętności z jaką wyznawałam ci miłość pierwszy raz i widziałam ogromną falę jaka wzbijała się i biegła przez świat , wyznaniem powodowana.-Wiesz, nie chcę byś oczekiwała wyłączności bo jej dać Ci nie będę umiała.-Szybko się nudzę. Szybko chcę nowego. Szybko wsiadam do kolejnego auta w którym są kobiety, których nie znam , poznać nie chcę. Chcę się tylko przytulić i przespacerować.-Poczułam się ograniczona zabieraniem Ciebie we wszystkie moje wojaże i wszystkie moje spotkania. Poczułam się ograniczona faktem ,że parzysz jak się z nimi dotykam jak z nimi jestem jak się w nich zapominam a potem, o świcie na moment może tylko lub aż, jesteś jedyną wyjątkową i Tobie tylko mówię :”kocham Cię.”- Wiesz czuję się tym ograniczona ale nie zmienię tego. Nie zmienię obietnicy , planu jaki powzięłam. –Mam tylko prośbę. Nie analizuj , nie pozwalaj sobie na zastanowienie, którą jesteś i czy jesteś naprawdę wyjątkowa dla mnie tak jak to mówię. Po tym co widzisz tego nie dostrzeżesz ale wystarczy ,że zbliżymy nasze serca… to wystarczy byś była pewna.-Wiesz, chcę dla Ciebie czuć się ograniczona. Chcę.-Dlaczego ?...

PS

W Polsce jest ponad sto tysięcy fundacji i stowarzyszeń. Pracują w ciszy i spokoju budując fajne rzeczy. Ich szefowie się nie wypowiadają, nie pouczają innych, nie wymądrzają się. Nie próbują robić polityki a  z siebie lepszych niźli są.  Nie stawiają ludzi przeciw sobie bo ty pomagasz a ty nie pomagasz. Pomagasz, masz prawo z darowizny korzystać a jak nie to spadaj. Takie podejście to zbydlęcenie zasad i z dobroczynnością nie ma nic wspólnego .

PS

… Kilku gejów naczelnych, kilka naczelnych lesbijek. Kilka naczelnych trans. Co ich łączy . Co warto z ich pracy brać za wzór, brać za wartość brać po prostu. Łączy ich wielkie, przeogromne ego i takiż sam egoizm. Takaż sama wielka pogarda , nawet nie dla innych orientacji, wielka pogarda dla wszystkich ludzi. Takaż sama pazerność . Do perfekcji opanowali zarabianie na inności. Do perfekcji opanowali sztukę prostytuowania się tak by wychodzić na świętych i nieskalanych. Nie dbają o nikogo. Sprzedadzą każdego nawet za wdowi grosz. Są też inni ale oni są zwyczajni. Zarobić na nich trudno więc niech siedzą , gdzie siedzą i nie patrzą i się nie odzywają.


Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.