Przejdź do głównej zawartości

Dno sufitem.

 

Wystarczyło kilkanaście lat by normy przebiły dno i dno zaczęły ustawiać na miejscu sufitu. Tylko kilkanaście lat bez zasad. Stanowczych zasad.

  PS

 Nie jestem twarda. Nie jestem konsekwentna. Chcę , tęsknię by Cię poznać, by się z Tobą spotkać , by usłyszeć… przepraszam. Nie wytrwałam . Nie nauczyłam się kochać Cię miłością czystą, Przepraszam.

 PS

 Ludzie przyklejają się do budynków, szyb a zwyrodnialcy w mundurach ich odklejają. Precz zwyrodnialcy nie liczący się z wyborami innych ludzi. Jeśli chcę być przyklejona do szyby, do ściany, do kraty, pozwólcie mi bo ja chcę w ten sposób kontemplować paradoks wolności. Uwięziona a wolna. Zostawcie je, zostawcie ich. Uszanujcie ich wybór chociaż trudno go zrozumieć Żyjemy w wolnym kraju. Warto więc przynajmniej się nie spieszyć by nie odstawać.

PS

Wracając z protestu babcia spotkała swoją wnuczkę . -Moja śliczności ...mówiła nachylając się do wózka.- Patrzyłam i zastanawiałam się. Wypuścili szpital psychiatryczny czy może ja jestem uciekinierką. W kontekście haseł niesionych na tekturach, seryjni mordercy to jakieś święte dewotki.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.