Przejdź do głównej zawartości

Wiek nie czyni mądrym.


  Burzliwy miałyśmy romans i namiętny ,że klękajcie narody więc co w tym dziwnego ,że uwieczniałyśmy na filmach niektóry czas.  Zwyczajem oczywistym filmy pojawiły się w sieci i przyznam wściekłam się nie na  żarty. Film pokazał wiele niedoskonałości kobiety w której zadurzona uważałam ją za ideał piękna. Na wszelki wypadek już nie będę filmowała się kobietami z którymi nie sypiam by więcej takich rozczarowań nie chcę przeżywać.

PS

Powiedzieli bym Cię przekonała, byś mi uwierzyła, byś mnie dostrzegła , co na początek . Namawiali bym była Twoim pożądaniem, pragnieniem, czymś co nazywasz marzeniem jednak ja nie będę w żaden sposób uzasadniała swojego istnienia bo to nie ja mam Ci siebie pokazać a to Ty musisz , nawet nie mnie, a świadomość mojej miłości dostrzec, chcieć doświadczyć. Kocham Cię

PS

 

  „- Jestem praktykującą katoliczką i uważam, że my będziemy tam w górze sądzone. A tu na ziemi powinnyśmy mieć wybór i inni nie powinni za nas decydować. Bo tylko my kobiety wiemy, co jesteśmy w stanie fizycznie i psychicznie wytrzymać. Nie zawsze odpowiada mi forma protestów, bo nie akceptuję wulgaryzmów, ale generalnie kobiety mają rację, żądając prawa do samostanowienia.”   ( słowa ukradzione z portalu Interia w którym cały wywiaz)

  Słowa starszej Pani . Jakie wspaniałe  , jakie wzniosłe, jakie cudownie . Pani Teresa Lipowska, od zawsze wzbudzająca we mnie obrzydzenie za hipokryzję, opowiedziała się w temacie mordowania ludzi w ten właśnie sposób.  Powinnyśmy mieć prawo do samostanowienia mordując ludzi, którzy nam wadzą.

   Nie jestem praktykującą  w żadnej religii , wierzę chociaż według zasad ustanowionych przez ludzi, jestem niewierząca.

   Z mojej wiedzy wynika ,że tylko szatan  w którego wielu wierzy i wyznaje uważa ,że mamy prawo dla własnej wygody mordować tego kto nam zawadza ( samostanowić  w nowomowie ) a idąc tym tropem, pani Teresa  Lipowska jest satanistką ?

   - parafrazując… jeśli mordujesz, nie przeklinaj bo to nieładnie jest, przeklinać.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.