Przejdź do głównej zawartości

Wolność ......... jest w nas .....albo nie.

 

     Radość w piekle zapanowała bo więcej będzie można na mordowaniu zarobić i więcej z zamordowanych ciałek wycisnąć dla „dobra” wybranych. Niestety, mam wrażenie , nie budzi się dostatecznie przekonująca świadomość, że życie , odpowiedzialność, zasady, pomoc jeden drugiemu, wsparcie , to one mogą zatrzymać pochód śmierci a nie banalny i nierespektowany zakaz mordowania. Wierzę jednak ,że ja nie widzę, że jestem ślepa a jednak wiosna niesie nam i nie tylko coraz więcej światła w którym życie, prawda, wolność widoczne i nieprzykrywane żadnymi szmatami.

PS

Wolne media w wolnym kraju zapowiedziały emisję , filmu opartego na wolności wypowiedzi. Nie wiem, nie widziałam . O katastrofie samolotu rzecz i śmierci pasażerów. Widziałam oświadczenie telewizji. Jeśli media uważające tę telewizję za tubę propagandową nie wyemitują z radością zysków , tego filmu, znaczy ,że jeden palec suwa pionkami po szachownicy. Udają do siebie niechęć podobnie jak politycy w studiach, którzy po emisji w jednych knajpach lądują a czasem nawet w tych samych agencjach towarzyskich …dla poznania wroga jakim jest nierząd i nierządnice.

PS

Kochana. Chodź, usiądź przy mnie , daj mi rękę, pozwól ją poprowadzić-wiesz, ostanie miesiące , może nawet lata to czas kiedy spełniają się wszystkie moje marzenia. Te uświadomione ale co ciekawsze te nieuświadomione i nigdy nienazwane. Z uświadomionych mam jedno, niezmienne od lat . – Kochać Cię tak , byś mogła po tej miłość iść jak po schodach, jak drogą, bez dziur i kamieni.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.