Przejdź do głównej zawartości

Jam jest Bogiem.

 

Wierzę w nic. 

1 -Jam jest Bogiem

2-Nie mam  innego Boga ponad mnie i miała nie będę.

3- Tylko dla mnie jest wszystko i wszyscy a ja nikomu niczego nie muszę oddawać i nikomu służyć w żaden dzień.

4-Jam się sama stworzyła i nikomu niczego winna za to stworzenie nie jestem

5- Nie waż się podważać mojego prawa do zabijania.

6-Nie waż się mnie zdradzać bo tylko ja  mam do tego prawo.

7- Nie kradnij mojego a twoje moim jest jeśli zechcę.

8- Prawdą jest tylko to co mi służy.

9-Żona bliźniego , jego jest by ją utrzymywał a moja gdy chce z niej korzystać.

10-Moim ma się stać wszystko co u ciebie jest a mi służyć powinno.

   PS

 ...- chociaż te Twoje , wydają się ograniczać , to jednak dają wolność i jeśli nawet pogniewana na Ciebie o Tobie zapomnę to wszystko inne pozwoli mi być . - Wiem, wiem...nie musisz tego mówić ...nie musisz nic mówić.-Wiesz, jesteś i niech tak pozostanie , moim jedynym Bogiem a wszystkich innych , które stworzę, pomóż mi się pozbyć.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.