Przejdź do głównej zawartości

- wiesz ?

 

-wiesz, wydaje mi się ,że coś zostało przeinaczone  bo przecież czy uczciwym jest widzieć Ciebie w każdym biednym, śmierdzącym, bezdomnym a nie widzieć w często biedniejszym bogaczu.

    Dzień jak wiele podobnych w którym nie potrafiłam go docenić. Trwał a ja robiłam swoje, przez moment nawet nie zachwycając się , niedoceniając .- wiesz , uwielbiam być szczęśliwą a szczęście dla mnie to zapomnienie się w czynności jaką robię. –wiesz… nie ma wszak w tym nic istotnego co to jest ale praca , tworzenie, robienie, bawienie się na sto procent i to daje mi szczęście i takie szczęście lubię.- Lubię- to kompletnie nie oddaje prawdy- uwielbiam , pragnę ,pożądam . –Przepraszam - wiesz co mam na myśli ale i wiesz doskonale ,że nie umiem się wypowiedzieć. –Starość ?...przestań, wiesz ,że mam około czterdziestki.-więcej lub mniej, nie jest to tak bardzo istotne bo nie robi , mi przynajmniej różnicy. Robi dla ubezpieczyciela ale jakoś ostatnio udaje mi się nie mieć wiele wspólnego ze złodziejami- no wiesz, wiesz doskonale- mam tyle z nimi co muszę mieć wspólnego z uwagi na coś na co nie mam najmniejszego wpływu.- Wiesz, siedzi mi w głowie rzecz o biedaku. Rzecz o cierpiącym, cierpiącej, Potrzebującej .- Wiesz , to nie jest w porządku ,że ktoś robi z kogoś kto nie jest , nie wybrał nie zdecydował świadomie o pójściu pewna droga z przeznaczeniem owej drogi , nie by istota było dojście samej do celu ale by istotą była pomoc komuś kto nie umie, nie ;potrafi, nie chce , nie chce potrafić nie chce się nauczyć. – Wiesz przecież  ,że  nic na siłę ale podsunąć solniczkę komuś kto je nieposolone ziemniaki lub poddać na maśle podsmażoną bułkę tartą komuś kto nigdy nie próbował z tym kalafiora czy fasolki szparagowej.- Wiesz, a ja sobie w głowie tak kombinuję.- Lubisz być szczęśliwy ?- skoro ja lubię to Ty też lubisz wszak ja jestem z Ciebie a jeśli jestem owocem to nie różnimy się aż tak bardzo.-wiesz, ja mam łatwiej i lepiej bo ja mogę moją nowopoznaną koleżankę tak jakoś sobie owinąć w koło palca by była jak ja uwielbiam. – Wiem, nie musisz  mi tego wytykać ,że najlepiej znaleźć taką, która po prostu wie a nie trzeba nią manipulować by  uzyskać efekt. – Wiesz, przepraszam, nie jest ładnie obrabiać komuś tyły ale powiem Ci co sam wiesz ale ja  Ci powiem- poznałam dziewczynę która mnie zapytała po co mi perkusja- wyobrażasz sobie ? Po co mi dobry nastrój , nadzieja, radość, szczęście, przyjemność.- Wiem, przepraszam, tak nie wolno nikomu tyłka obrabiać ale czasami trzeba- nie masz wrażenia ,że czasami trzeba chociaż nie wypada ?- wiesz… , cudownie jest.- Coś się wyjątkowego stało ?....nie, ależ skąd nic wyjątkowego się nie stało ale jest cudownie ot tak- a nie- kolejny raz przepraszam .- Dzisiaj widziałam Twoje stworzenie – jak chcesz to potrafisz… obłęd… takie cudowne Twoje stworzenie aż się chciało zatrzymać i jej powiedzieć jakim jest cudownym stworzeniem.- Zrobię tak gdy ją spotkam kolejny raz a spotkam bo lubię być szczęśliwa- przecież wiesz.- Dzięki ,że jesteś. – Lubię ,że jesteś. -

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.