Przejdź do głównej zawartości

Miejsce mnie nie odepchnęło.

 

Dotarłam . Dotarłam do miejsca i chociaż miejsce mnie nie odepchnęło. Pozwoliło mi być. Pozwoliło mi zostać, miejsce nie zrobiło czego chciałam. Miejsce pozwoliło mi być a ja usiadłam na skrzynce i patrzyłam . Wydawało mi się ,że kobieta , którą spotkałam a która oddała mi wszystko co miała by na koniec i siebie mi oddać, będzie chciała czekać na mnie zawsze i być ze mna zawsze ale odeszła. Nie zostawiła adresu, telefonu, pragnień, potrzeb, głodu. Inna, skrajnie inna zrobiła dokładnie to samo i mimo wielkiego mojego starania nie udało mi się jej odszukać i zapytać , co zrobiłam źle a może wszystko zrobiłam źle … . Neutralnej nie szukałam, nie spróbowałam bo dotarło do mnie ,że nie tam a tutaj jest wyjaśnienie, odpowiedź ,zrozumienie. Na szkrzynce nie było niczego czego bym oczekiwała. Nie było mnie jakiej bym oczekiwała ,że jestem. Miejsce mnie nie odpychało więc zostałam w miejscu , bez nadziei , bez wiary a wtedy przyszła kobieta ktorej mówię”kocham Cię”. Przyszła zwyczajnie jak zawsze przychodziła by mnie uratować. Uśmiechnęłam się. Zrobiło się tak ,że się chciało patrzeć przed siebie bez względu na obrazy jakie tam być mogły. Zrobiło, się ale wszak dzięki niej „słońce wzeszło”. Przyszła jedyna kobieta z którą jestem na Ty. …sokoły wróciły, potwierdziła i opowiedziała mi swoją historię. Już jest dobrze. Znów dobrze, jak szukałam.

PS

  Tak wiele rzeczy , spraw, sytuacji, problemów, dylematów nie jest takimi jakimi mi się wydaje ,że są. Wyciągnęłam rękę po białą kartkę a wzięłam zieloną z marginesem, możliwością wprowadzenia zmian lub ich zaniechania.

 PS

 ...wiem , że słyszysz, potrzebujesz, tęsknisz. Kocham Cię. Tak zostanie na zawsze więc nie bój się żyć.

PS

TSA :  ...idąc cmentarną aleją ....

  PS

  Prawdziwy facet-Tyson Fury

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.