Przejdź do głównej zawartości

- Panie Boże.

 


 - Panie Boże . Tłum i wszędzie krzyk i wszędzie pytania rzucane na wszystkie strony ale nie przez tłum . Tłum nie zadaje pytań. Nie zna odpowiedzi. Tłum powiela co mu podrzucono do skandowania.-Panie Boże , daj każdemu , każdemu bez wyjątku w tym tłumie, miejsce w którym będzie sam i ciszę w której usłyszy siebie a nie tylko skandujące obok ciała .-Panie Boże, ............Panie Boże,.....dziękuję.

PS

  -Aniu a gdybym zawołała , odwrócisz się czy odejdziesz ? To nic ,że minęło tyle lat, wszystko jest jak gdyby stało się dzisiaj, teraz, w tej chwili.- Aniu, nie mam pytań, chcę wziąć Cię za rękę i nie bać się .

PS

  - Umieranie ma jedną zasadniczą wadę, nie da się nauczyć go tak by nam się ono podobało. Nie uda mi się w tej roli sobie spodobać ale  to nic , nie o podobanie tutaj chodzi- prawda ?

PS

  -Panie Boże, było piękne słońce i ciepło i czas miałam by witamin ze słońca zaaplikować ciału i duszy ale zachmurzyło się, słońce schowane za chmurami. Deszcz.-Wiesz, Panie Boże, cieszę się ,że nie oczekuję ,że moje plany się spełnią, ,że moje projekty dojdą do skutku, że spotkania okażą się warte zapamiętania. Nasiona, które zostały z zimowego dokarmiania ptaków , wrzuciłam w ziemię z ciekawością jak wygląda to co dało owe ziarna, owoce.-Wiesz, Panie Boże , cieszy mnie moja ciekawość.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.