Przejdź do głównej zawartości

Panie Boze...

 


     ...mogę odwlekać, dni niczym szept ,cudownie jest słyszeć go o poranku. Mogę , tak mi się może łudzić bo nie wiem ile i czy mam, czas.- Panie Boże, mamy do porozmawiania. Do rozwikłania kilka spraw. - Nie , nie dla mnie bo ja już jaka jestem zostanę ale dla innych, którzy mogą, chcą, potrzebują, widzą sens by coś zmienić w swoim zachowaniu, życiu ,rozumowaniu lub potwierdzić to jacy są , kim są i dokąd zmierzają. -Wiesz, Panie Boże, nie muszę i nie chcę...chociaż wypada chcieć i wypada przynaglić się do chęci ...

- czy jeśli postawię się ponad prawem, mam prawo oczekiwać ,że ktoś potraktuje mnie zgodnie z nim ? Ktoś poza Tobą ? - Dla Ciebie , bez względu na to co zrobiłam, co robię ,co będę robiła, zawsze będę najukochańsza córką lecz jeśli ja nie umiem w stosunku do innych ludzi być nawet w odrobinie podobna do Ciebie ...-zabiłam człowieka. -Zabiłam człowieka konsekwencją swojego  postępowania. Gdybym nie została prostytutką nie nastąpiły by po sobie wszystkie zdarzenia , które doprowadziły mnie do zabicia mojego oprawcy ale czy moje złe wybory dały mu prawo do traktowania mnie bez prawa ? Stało się i się nie odstanie ale warto bym zadawała sobie pytanie a Ty byś mi pomagał na nie odpowiedzieć.

-gdybym nie zapobiegała , ilu ludzi bym musiała zabić jeszcze ? Innych ludzi nie zabiłam ale czy to mnie usprawiedliwia ?Czy to czyni mnie lepszą.

-ale nie jestem jak ta czy owa ...nie mam w sobie takiego usprawiedliwienia...a może mam ale ukryte przede mną ?

-dziś ...jest nowe dziś. Dziś jest dzień i nie mam dla Ciebie na niego recepty , Panie Boże. - Nie mam pomysłu dla Ciebie na ten dzień Panie Boże.- Nie mam.- Dobrze ,że nie mam. - Wiele lat leczyłam się z potrzeby dorównania , zawsze komuś. - Od maleńkości zawsze oczekiwałam od siebie ,że będę jak ktoś kim nie byłam aż nagle wariat, który płacił mi za to ,że przyszedł posiedzieć i pomilczeć, uświadomił mi ,że  nie muszę być nikim innym jak tylko sobą. Nie muszę grać kogoś kim nigdy nie będę by być usatysfakcjonowaną.-Nie muszę...jaką jestem , taką jestem i wszystko jest super.- Wiesz Panie Boże nie muszę być jak ci wszyscy ludzie których mi przez całe życie stawiano za wzór . - Mogą mnie sobie przedstawiać za wzór ,że nie uległam , że zostałam jaką jestem . -Kiepska to kiepską- cudowną to cudowną, smutną to smutną i tak dalej i tak dalej...-Wiesz Panie Boże , nawet jeśli się z jakiś powodów nie spotkamy po Twojej stronie, jest mi miło , ciesze się ,że jesteś , że znajdujesz dla mnie czas. Tego nie da się mi zabrać .

PS. Może lepiej nie rozumieć słów ... https://www.youtube.com/watch?v=3gzqsmx1KGU

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.