Przejdź do głównej zawartości

Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. ...Szczęście.

  ...Panie Boże, gdy uświadamiam sobie, gdy czuję, jestem pewna ,że jesteś obok, zaczynają mi kapać łzy, ze szczęścia. Dziś mam ochotę komuś o tym opowiedzieć ale Ania , jedyna której takie rzeczy mówiłam , Ania nie wiem gdzie dziś jest . Nie zapominaj dać jej więcej szczęścia niźli mi dajesz. Nie zapominaj.

...czy to mówiąc, mówię fałszywe świadectwo ?

  ...co to była za miłość , gdy nie stać mnie było, nie poświęciłam siebie całej dla niej. Nie opuściłam mojej złotej klatki by być z nią bez względu na wszystko bez względu na kłamstwo pierworodne.Jak mi się łatwo mówi, kochałam tę, tamtą a byłam zawsze jak niezadowolony konsument, obrażony ,odchodzący od lady bo nie dostał tego co chciał, jak chciał.Co poświęciłam dla tych wszystkich, których "tak kochałam " ?

...fałszywie świadczę o samej sobie szukając usprawiedliwienia w innym niźli u wszystkich, postrzeganiu a jeśli to nie jest usprawiedliwienie ? Dostateczne chociaż.

...Fałszywie siebie widzę ?

Popularne posty z tego bloga

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.